Секція «Інклюзивне навчання»


Реалізація інклюзивної освіти в умовах загальноосвітнього навчального закладу  

Реалізація інклюзивної освіти в умовах загальноосвітнього навчального закладу

 

Глєзєрова Луіза Василівна,

                                    директор ЗНВК №64, «спеціаліст вищої категорії»,  «учитель-методист»

                                     Руденко Яна Юріївна,

                                    соціальний педагог, «спеціаліст»   

ЗНВК № 64     

Шевченківський район

 

Проектування адаптованого освітнього середовища для дітей з особливими потребами

Проектування адаптованого освітнього середовища для дітей з особливими потребами

 

Агапова Ольга Вікторівна,

                                    заступник директора з НВР, вчитель математики, 

                                     спеціаліст ІІ категорії  

ЗЗОШ №51 

Хортицький район

 

Інклюзивний освітній простір: досвід та перспективи  

Інклюзивний освітній простір: досвід та перспективи

 

Діденко Руслана Михайлівна,

заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель історії, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «вчитель-методист»    

ЗЗОШ № 3     

Олександрівський район

 

 

Впровадження методики «Лялька як персона» в освітній простір дошкільного закладу  в рамках реалізації  проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах» за ініціативою Всеукраїнського благодійного фонду «Крок за кроком»  

Впровадження методики «Лялька як персона» в освітній простір дошкільного закладу  в рамках реалізації  проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах» за ініціативою Всеукраїнського  благодійного фонду «Крок за кроком»

 

                                  Каржова Злата Дмитрівна,

                                    завідувач;

                                 Логвінова Людмила Євгенівна ,

                                    вихователь-методист, «спеціаліст вищої категорії»,

                                    «старший вихователь»; 

                                  Самбор Наталія Петрівна ,

                                    вихователь спецгрупи «спеціаліст І категорії»;

                                  Луценко Інна Василівна ,

                                    наставник-консультант:

                                    - науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти

                                      Інституту спеціальної педагогіки НАПН Україн  

СДНЗ № 36     

Олександрівський район

 

 

Формування фонетико-фонематичних функцій у старших дошкільників з особливими освітніми потребами (ЗПР)  

Формування фонетико-фонематичних функцій у старших дошкільників з особливими освітніми потребами (ЗПР)  

 

Лук'яшко Валентина Григорівна,

                                   вчитель-логопед,

                                   спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист   

ДНЗ №167     

Заводський район

 

Організація навчально – виховного процесу в класах інтенсивної педагогічної корекції  

Організація навчально – виховного процесу в класах інтенсивної педагогічної корекції

 

Богатченко Галина Василівна ,

                                  заступник  директора з навчально – виховної роботи,   

                                    спеціаліст  вищої категорії,  «старший учитель»    

ЗЗШ № 77    

Шевченківський район

 

Формування соціальної компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору  

Формування соціальної компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору

 

Дьяченко Анна Вікторівна,

вчитель початкових класів ,

спеціаліст ІІ категорії    

ЗНВК № 90     

Комунарський район

 

Взаємодія учасників освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання  

Взаємодія учасників освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання

 

Охріменко Олена Миколаївна, 

заступник директора з НВР,  вчитель української мови та літератури,                                             «спеціаліст вищої категорії», «вчитель-методист»   

ЗНЗ № 89     

Дніпровський район

 

 

Використання арт-методів на заняттях з корекції розвитку в інклюзивних класах  

Використання арт-методів на заняттях з корекції розвитку в інклюзивних класах

 

Сінченко Ольга Вікторівна, 

                                     практичний психолог, І категорія 

 

ЗНЗ № 89     

Дніпровський район

 

Соціалізація в суспільстві учнів початкової школи із затримкою психічного розвитку  

Соціалізація в суспільстві учнів початкової школи із затримкою психічного розвитку

 

Петрушко Альона Миколаївна,

                                  вчитель початкових класів(ЗПР), «спеціаліст І категорії»                                

ЗНЗ № 73     

Дніпровський район

 

Управлінський проект на тему: «Підготовка педагогічних працівників до впровадження інклюзивної освіти в закладі

Управлінський проект на тему:"Підготовка педагогічних працівників до впровадження інклюзивної освіти в закладі"

 

Кривега Анжела Олександрівна

                                      заступник директора з НВР, «спеціаліст І категорії»,  «старший вчитель»

                                    Дяченко Ірина Володимирівна 

                                      практичний психолог, «спеціаліст І категорії»  

Барвинок   

Заводський район

 

Зміна політики та стратегії розвитку закладу освіти в умовах впровадження інклюзивного навчання

Зміна політики та стратегії розвитку закладу освіти в умовах впровадження інклюзивного навчання.

     

   Любімова Алла Володимирівна,

                          директор, ЗЗОШ «ОСНОВА»,  

                                спеціаліст  вищої категорії;  учитель – методист,

                                      Шадова Олена Володимирівна,

                            заступник директора ЗЗОШ «ОСНОВА» з навчально – виховної роботи,

                                  спеціаліст вищої категорії; учитель – методист. 

Основа

Вознесенівський район