Секція «Початкова освіта»


1-40

1

Особливості організації інтегрованого навчання дітей з особливими освітніми потребами  

Особливості організації інтегрованого навчання дітей з особливими освітніми потребами

 

Юревич Тетяна Іванівна,

вчитель початкових класів, «спеціаліст» 

ЗЗОШ №32     

Хортицький район

2

Формування гуманістичного світогляду молодших школярів на уроках розвитку мовлення через ключові освітні компетентності  

Формування гуманістичного світогляду молодших школярів на уроках розвитку мовлення через ключові освітні компетентності

 

Янкова Євгенія Володимирівна,

                                вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії. 

ЗЗНВК №108     

Хортицький район

3

Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі 

Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі

 

Кулікова Наталія Олександрівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії  

ЗЗОШ №51    

Хортицький район

4

Ігрові технології  як  засіб розвитку ключових компетентностей в учнів початкової школи

Ігрові технології  як  засіб розвитку ключових компетентностей в учнів початкової школи

 

Бондаренко Ірина Володимирівна,

вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»,  «старший вчитель»    

ЗЗОШ №24    

Хортицький район

5

Нестандартний урок – як одна із ефективних форм організації навчальної діяльності у початковій школі

Нестандартний урок – як одна із ефективних форм організації навчальної діяльності у початковій школі

 

Суміна Ніна Володимирівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист 

МГА    

Хортицький район

6

Арт-терапія як педагогічна технологія збереження здоров’я учнів та активізації їх пізнавальної діяльності

Арт-терапія як педагогічна технологія збереження здоров’я учнів та активізації їх пізнавальної діяльності

 

Черевута Яна Станіславівна,

вихователь групи продовженого дня, спеціаліст ІІ категорії 

МГА    

Хортицький район

7

Формування творчих здібностей учнів із використанням технології розвитку креативного мислення у контексті реалізації положень Нової української школи  

Формування творчих здібностей учнів із використанням технології розвитку креативного мислення у контексті 

реалізації положень Нової української школи

 

                             Ворона Юлія Іванівна,

                             вчитель початкових класів, спеціаліст першої категорії 

ЗЗБНВК №106     

Хортицький район

8

Впровадження елементів ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня на уроках математики  

Впровадження елементів ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня на уроках математики

 

Кислякова Оксана Олексіївна,

                                вчитель початкових класів, спеціаліст другої категорії 

ЗЗБНВК №106   

Хортицький район

9

Впровадження проектної технології на уроках літературного читання 

Впровадження проектної технології на уроках літературного читання 

 

Чепіжко Юлія Олександрівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст першої категорії

 

ЗЗБНВК №106   

Хортицький район

10

Розвиток латерального мислення в дітей початкових класів  

Розвиток латерального мислення в дітей початкових класів

 

Максименко Дар’я Юріївна,

вчитель початкових класів   

 

ЗГ №11     

Олександрівський район

11

Подолання труднощів розвитку мовлення дітей з затримкою психічного розвитку шляхом використання інтерактивних форм і прийомів на уроках читання

Подолання труднощів розвитку мовлення дітей з затримкою психічного розвитку шляхом використання інтерактивних форм і прийомів на уроках читання

 

Плавшуда Лілія Михайлівна,

                                вчитель початкових класів, спеціаліст першої категорії 

ЗЗОШ №91   

Хортицький район

12

Розвиток інтелектуально-рефлексивного мислення в умовах становлення Нової української школи.

Розвиток інтелектуально-рефлексивного мислення в умовах становлення Нової української школи.

 

Шевченко Олена Анатоліївна,

                              вчитель початкових класів, спеціаліст II категорії   

ЗСШ №40  

Хортицький район

13

Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення уроків англійської мови початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту в рамках Концепції Нової української школи

Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення уроків англійської мови початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту в рамках Концепції Нової української школи

 

                              Десятерик Яна Сергіївна,

                                вчитель початкових класів, вчитель іноземної мови в початкових класах, 

                                педагогічна категорія – спеціаліст  

ЗЗОШ №91   

Хортицький район

14

Використання сучасних педагогічних технологій у формуванні читацьких навичок молодших школярів  

Використання сучасних педагогічних технологій у формуванні читацьких навичок молодших школярів

 

Чала Анжела Сергіївна, вчитель початкових класів,

«спеціаліст ІІ категорії»  

ЗЗОШ № 3     

Олександрівський район

 

15

Інфографіка у початковій освіті  

Інфографіка у початковій освіті

 

Храпаль Лариса Василівна, вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»  

 

ЗАЛ     

Олександрівський район

 

16

Цікава математика для четвертокласників  

Цікава математика для четвертокласників

 

Гончарова Світлана Вікторівна,

вчитель початкових класів, «спеціаліст першої  категорії» 

  

ЗЗШ № 55     

Шевченківський район

17

Діяльнісний метод навчання як один із шляхів розвитку комунікативної компетентності учнів на уроках української мови  

Діяльнісний метод навчання як один із шляхів розвитку комунікативної компетентності учнів на уроках української мови

 

Шевчук Наталія Миколаївна,

                                вчитель початкових класів, «спеціаліст першої  категорії»,

                                «старший вчитель»   

ЗГ № 93     

Шевченківський район

18

Формування ключових компетентностей молодших школярів шляхом використання прийомів розвитку критичного мислення  

Формування ключових компетентностей молодших школярів шляхом використання прийомів розвитку критичного мислення

 

Федорова Ольга Миколаївна,

                                вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»,

                                «старший вчитель»    

ЗНВК «Світанок»     

Шевченківський район

19

Формування навички свідомого читання як умова успішного розвитку особистості школяра в Новій українській школі  

Формування навички свідомого читання як умова успішного розвитку особистості школяра в Новій українській школі

 

Тригуб Олена Василівна,

                                учитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії» 

ЗНВК «Світанок»   

Шевченківський район

20

Формування читацької компетентності молодших школярів шляхом використання нестандартних прийомів роботи над текстом

Формування читацької компетентності молодших школярів шляхом використання нестандартних прийомів роботи над текстом

 

Філіпчук Юлія Володимирівна,

                                 вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії  

ЗЗОШ № 15     

Олександрівський район

 

21

Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів у навчальній діяльності шляхом упровадження ігрових та здоров’язберігаючих технологій

Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів у навчальній діяльності шляхом упровадження ігрових та здоров’язберігаючих технологій

 

Тарасенко Наталія Петрівна,

                                вчитель початкових класів, вища кваліфікаційна категорія  

ЗЗОШ № 15     

Олександрівський район

 

22

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках природознавства шляхом використання інноваційних технологій як умова запровадження принципу дитиноцентризму 

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках природознавства шляхом використання інноваційних технологій як умова запровадження принципу дитиноцентризму

 

                              Завада Наталя Іванівна,

                                вчитель початкових класів, вища категорія, старший вчитель  

ЗЗОШ № 15     

Олександрівський район

 

23

Впровадження  STEM-технології в початковій школі 

Впровадження  STEM-технології в початковій школі

 

Ляшенко Вікторія Миколаївна, вчитель початкових класів,

спеціаліст 

 

ЗЗСО № 76    

Олександрівський район

 

24

Інтегрований урок як засіб позитивної мотивації в навчанні молодших школярів  

Інтегрований урок як засіб позитивної мотивації в навчанні молодших школярів

 

Шапошнікова Світлана Григорівна

вчитель  початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»,  

«старший вчитель»   

ЗНЗ №69     

Дніпровський район

25

Особистісно зорієнтоване навчання засобом розвитку творчих здібностей учнів  

Особистісно зорієнтоване навчання засобом розвитку творчих здібностей учнів

 

Андрієвська -Друзь Марина Вікторівна,

вчитель  початкових класів,

«спеціаліст I категорії» 

ЗГ №31     

Дніпровський район

26

Сучасні технології формування математичної компетентності в дітей молодшого шкільного віку  

Сучасні технології формування математичної компетентності в дітей молодшого шкільного віку

 

Бойко Леся Вячеславівна,

 вчитель  початкових класів, «спеціаліст вищої категорії» 

ЗГ №31     

Дніпровський район

27

Впровадження інтерактивних технологій в процес навчання молодших школярів  

Впровадження інтерактивних технологій в процес навчання молодших школярів

 

Лазарєва Олена Вікторівна, вчитель  початкових класів,

«спеціаліст вищої категорії», 

«старший вчитель» 

ЗГ №31     

Дніпровський район

28

Впровадження здоров'язбережувальних технологій в освітній простір учнів початкових класів  

Впровадження здоров'язбережувальних технологій в освітній простір учнів початкових класів

 

Скиртач-Кукіна Олена Євгенівна, вчитель  початкових класів,

«спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель» 

ЗНЗ №81     

Дніпровський район

29

Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти 

Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти

 

Сергєєва Тетяна Львівна, вчитель  початкових класів,

                               «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель» 

ЗНЗ №89     

Дніпровський район

30

Активізація розумової  та мовленнєвої діяльності учнів шляхом використання інтерактивних ігрових методів навчання  

Активізація розумової  та мовленнєвої діяльності учнів шляхом використання інтерактивних ігрових методів навчання

 

Савченко Оксана Анатоліївна,

                                вчитель  німецької мови, «спеціаліст вищої категорії» 

ЗНЗ №86     

Дніпровський район

31

Застосування провідних освітніх технологій у початковій школі з метою всебічного розвитку особистості учнів 

Застосування провідних освітніх технологій у початковій школі з метою всебічного розвитку особистості учнів

 

Рябініна Наталя Вікторівна, вчитель  початкових класів,

                              «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель» 

ЗСШ №59     

Дніпровський район

32

Курс «SMART швидкочитання»(Розумне швидкочитання)  

Курс «SMART швидкочитання»(Розумне швидкочитання)  

 

Колпакова Юлія Миколаївна, заступник директора з НВР, 

«спеціаліст вищої категорії», «вчитель-методист» 

 

ЗНЗ №87     

Дніпровський район

33

Від інтерактивногго уроку до активного  життя  

Від інтерактивногго уроку до активного  життя

 

Котова Тетяна Михайлівна, 

вчитель  початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», 

«старший вчитель»  

ЗСШ №100     

Дніпровський район

34

Healthlesson як засіб збереження здоров'я молодших школярів в освітньому процесі  

Healthlesson як засіб збереження здоров'я молодших школярів в освітньому процесі

 

Супрунович Тамара Григорівна, 

вчитель  початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», 

                                «старший вчитель» 

ЗНЗ №87     

Дніпровський район

 

 

35

Формування  інтелектуально  розвиненої  особистості в  умовах  компетентнісно  орієнтованого  підходу у  навчально – виховному процесі  початкової  ланки 

Формування  інтелектуально  розвиненої  особистості в  умовах  компетентнісно  орієнтованого  підходу у  навчально – виховному процесі  початкової  ланки

 

Дерябкіна  Вікторія  Ігорівна

                                вчитель  початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»   

ЗНЗ №30     

Дніпровський район

36

Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини 

Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини

 

Гурінок Марина Анатоліївна,

заступник директора з НВР,  «спеціаліст вищої категорії»,  

«вчитель-методист»;

                               Вовчук Ірина Станіславівна,

                                вчитель початкових класів,«спеціаліст I категорії» 

ЗСШ №100     

Дніпровський район

37

Формування ключових компетентностей на уроках математики 

Формування ключових компетентностей на уроках математики

 

Власова Оксана Григорівна

вчитель  початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»  

 

ЗСШ №100     

Дніпровський район

38

Реалізація  діяльнісного  методу  при   вивченні  таблиць  множення  і  ділення у  системі  інтерактивного  навчання      молодших  школярів  

Реалізація  діяльнісного  методу  при   вивченні  таблиць  множення  і  ділення у  системі  інтерактивного  навчання      молодших  школярів

 

Бодрова  Юлія  Василівнавчитель  початкових класів,

                                 «спеціаліст вищої категорії»,  «вчитель-методист»   

ЗНВК  №109     

Дніпровський район

39

Формування природознавчої компетентності молодших школярів 

Формування природознавчої компетентності молодших школярів

 

Біліченко Наталія Михайлівна,

вчитель  початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»  

 

ЗНЗ №86     

Дніпровський район

40

Проектно-дослідницька  діяльність учнів початкових класів  в умовах компетентнісно – орієнтованого підходу до навчання  

Проектно-дослідницька  діяльність учнів початкових класів  в умовах компетентнісно – орієнтованого підходу до навчання

 

Балаш Людмила Анатоліївна,

                                вчитель  початкових класів, «спеціаліст»,  «старший вчитель» 

ЗНЗ №69     

Дніпровський район

41-80

41

Реалізація ідей педагогіки життєтворчості на уроках в початковій школі 

Реалізація ідей педагогіки життєтворчості на уроках в початковій школі

 

Строй Яна Миколаївна,

 вчитель  початкових класів, «спеціаліст I категорії»  

 

ЗНЗ №69     

Дніпровський район

42

Використання опорних таблиць на уроках української мови в 4 класі для засвоєння правопису відмінкових закінчень іменників 

Використання опорних таблиць на уроках української мови в 4 класі для засвоєння правопису відмінкових закінчень іменників

 

Дидика Людмила Іванівна, 

                                 заступник директора з НВР«спеціаліст вищої категорії», «вчитель-методист»    

ЗНВК  №109     

Дніпровський район

43

Використання елементів інтегрованого уроку у 1 класі

 

Використання елементів інтегрованого уроку у 1 класі

 

 

Іщенко Милана Ашотівна,

вчитель початкових класів

 

 

 

ЗНЗ №66     

Дніпровський район

44

Використання інформаційно-комунікативних технологій і сучасних інтерактивних методів для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках природознавства  

Використання інформаційно-комунікативних технологій і сучасних інтерактивних методів для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках природознавства

 

Дерибасова Людмила Миколаївна,

                                вчитель початкових класів, «спеціаліст I категорії» 

  

ЗНЗ №86     

Дніпровський район

45

Складання на уроках в початковій школі алгоритмів виконання завдань та використання даних алгоритмів при виконанні подібних завдань  

Складання на уроках в початковій школі алгоритмів виконання завдань та використання даних алгоритмів при виконанні подібних завдань

 

Чиж Ірина Миколаївна,

                                вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»  

 

ЗНВК № 68    

Шевченківський район

46

Впровадження технології критичного мислення в навчально-виховний процес як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів

Впровадження технології критичного мислення в навчально-виховний процес як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів

 

Голєнкова Анна Олександрівна,

                                вчитель початкових класів,спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист   

ЗГ № 11  

Олександрівський район

 

47

Формування життєвої компетентності учня початкової школи засобами інтегрування навчальної діяльності.  

Формування життєвої компетентності учня початкової школи засобами інтегрування навчальної діяльності

 

Кулявець Ольга Миколаївна, вчитель початкових класів, вища категорія  

ЗГ № 2     

Олександрівський район

 

48

Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику початкової школи

Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику початкової школи

  

Романенко Олена Юріївна,

вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії

 Свєтлічна Лариса Геннадіївна,

                                   вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії  

ЗНЗ № 36     

Заводський район

49

Розвиток літературно-творчих здібностей молодших школярів у процесі читацької діяльності на уроках літературного читання  

Розвиток літературно-творчих здібностей молодших школярів у процесі читацької діяльності на уроках літературного читання

 

Музика Галина Олександрівна,

                                учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, 

                                «вчитель-методист»  

ЗБЛ №99

Хортицький район

50

Розвиток у молодших школярів екологічної культури і життєвих навичок як важливого чинника формування життєвої компетентності  

Розвиток у молодших школярів екологічної культури і життєвих навичок як важливого чинника формування життєвої компетентності 

 

Сахарова Світлана Андріївна,

                                  учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії 

ЗБЛ №99

Хортицький район

51

Розвиток критичного мислення у молодших школярів як запорука виховання успішної особистості  

Розвиток критичного мислення у молодших школярів як запорука виховання успішної особистості

 

Репетун Тетяна Валентинівна,

учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії,  

                                «старший  учитель» 

ЗБЛ №99

Хортицький район

52

Інтелектуальний розвиток учнів у процесі формування геометричних понять і уявлень 

Інтелектуальний розвиток учнів у процесі формування геометричних понять і уявлень

 

Морозова Ірина Анатоліївна,

учитель початкових класів вищої категорії,

                                «старший учитель» 

 

ЗБЛ №99

Хортицький район

53

Інтеграція уроків літературного читання та англійської мови в умовах реалізації Концепції Нової української школи 

Інтеграція уроків літературного читання та англійської мови в умовах реалізації Концепції Нової української школи

 

Бережок Світлана Вікторівна,

                                 вчитель англійської мови, «спеціаліст першої категорії»

                               Гузенко Лариса Всеволодівна,

                                вчитель початкових класів «спеціаліст другої категорії»

                              Черних Альона Леонідівна,

                               вчитель початкових класів «спеціаліст другої категорії»  

ЗЗШ № 101     

Шевченківський район

54

Предметний тиждень як засіб формування цілісної особистості  молодшого школяра в умовах реалізації Нової української школи 

Предметний тиждень як засіб формування цілісної особистості  молодшого школяра в умовах реалізації Нової української школи

 

Шендрик Катерина Миколаївна,

                                вчитель початкових класів, «спеціаліст»

                              Сова Ольга Петрівна,

                                вчитель початкових класів «спеціаліст другої категорії»                          

ЗЗШ № 101     

Шевченківський район

55

Розвиток індивідуальних здібностей дітей, забезпечення умов їх самореалізації в НУШ  

Розвиток індивідуальних здібностей дітей, забезпечення умов їх самореалізації в НУШ

 

Романова Марина Олександрівна,

вчитель початкових класів, «спеціаліст II категорії»

  ЗНЗ №73                                                                                      Дніпровський район

56

Діяльнісний підхід до організації навчального процесу на уроках математики в початковій школі  

Діяльнісний підхід до організації навчального процесу на уроках математики в початковій школі

 

Ярчук Альона Олександрівна,

вчитель початкових класів, «спеціаліст першої категорії»  

ЗНВК «Вибір»    

Шевченківський район

57

Формування здібностей до саморозвитку та самороеалізації учнів початкової школи  

Формування здібностей до саморозвитку та самороеалізації учнів початкової школи

 

Полтавська Валентина Андріївна,

вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», «вчитель-методист» 

ЗНВК «Вибір»     

Шевченківський район

58

Формування мовленнєвої компетентності учнів 1 (2, 3, 4) класів на уроках української мови  

Формування мовленнєвої компетентності учнів 1 (2, 3, 4) класів на уроках української мови

 

Ткаченко Наталя Миколаївна,

вчитель початкових класів,  «спеціаліст вищої категорії» 

ЗНВК «Вибір»     

Шевченківський район

59

Формування екологічної компетентності учнів шляхом проектної діяльності під час інтегрованих уроків природознавства та трудового навчання

Формування екологічної компетентності учнів шляхом проектної діяльності під час інтегрованих уроків природознавства та трудового навчання

   

Стринжа Наталя Олександрівна,

                                вчитель початкових класів, спеціаліст 

ЗК № 98     

Олександрівський район

60

Формування міжпредметних та ключових компетентностей молодших школярів на уроках природознавства засобами проектної діяльності. 

Формування міжпредметних та ключових компетентностей молодших школярів на уроках природознавства засобами проектної діяльності.

 

Іваніченко Ганна Олександрівна, вчитель вищої категорії 

ЗГ № 2     

Олександрівський район

61

Проектно-ігрова діяльність учнів, як інноваційна технологія формування навиків читання у дітей з особливими потребами  

Проектно-ігрова діяльність учнів, як інноваційна технологія формування навиків читання у дітей з особливими потребами

 

Міронова Наталія Анатоліївна,

                                 вчитель-логопед, «спеціаліст першої категорії» 

ЗЗШ № 77     

Шевченківський район

62

Інтегроване навчання у початковій школі  

Інтегроване навчання у початковій школі

 

Творча группа вчителів  початкових класів 

 

 

ЗЗШ № 52     

Шевченківський район

63

Формування національної свідомості, духовного становлення особистості молодшого школяра через впровадження ефективних інноваційних підходів в контексті реалізації концепції Нової української школи  

Формування національної свідомості, духовного становлення особистості молодшого школяра через впровадження ефективних інноваційних підходів в контексті реалізації концепції Нової української школи

 

                              МО вчителів початкових класів 

ЗЗШ № 4     

Шевченківський район

64

Реалізація компетентісного підходу у навчанні молодших школярів на інтегрованих уроках  

Реалізація компетентісного підходу у навчанні молодших школярів на інтегрованих уроках

 

Чурса Ірина Борисівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст першої категорії  

ЗНВК № 42     

Шевченківський район

 

65

Розвиток мовлення учнів як умова формування інформаційно-комунікативної компетентності 

Розвиток мовлення учнів як умова формування інформаційно-комунікативної компетентності

 

Калугіна Людмила Вікторівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст першої категорії 

ЗСШ № 7     

Комунарський район

 

66

Інтегровані уроки у навчальному процесі  як одна з умов формування у молодших школярів ключових компетентностей

Інтегровані уроки у навчальному процесі  як одна з умов формування у молодших школярів ключових компетентностей

 

Преподобна Тетяна Іванівна,

вчитель початкових класів,спеціаліст вищої категорії,

«старший вчитель» 

ЗСШ № 7     

Комунарський район

 

67

Використання  технології критичного мислення на уроках літературного читання в початковій школі

Використання  технології критичного мислення на уроках літературного читання в початковій школі

 

Гриценко Олена Анатоліївна,

 вчитель початкових класів, вища категорія 

ЗГ №8     

Комунарський район

 

68

Використання технологій критичного мислення  на різних етапах уроку в початковій школі

Використання технологій критичного мислення  на різних етапах уроку в початковій школі

 

Коршун Ніна Дмитрівна,

 вчитель початкових класів, вища категорія, старший вчитель  

ЗГ №8     

Комунарський район

 

69

Формування ключових компетентностей учнів початкових  класів під час проведення ранкових зустрічей

Формування ключових компетентностей учнів початкових  класів під час проведення ранкових зустрічей

 

                               Рекотова Олена Сергіївна,

 вчитель початкових класів ІІ категорії  

ЗГ №8     

Комунарський район

 

70

Використання здоров’язберігаючих технологій  з метою збереження здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності

Використання здоров’язберігаючих технологій  з метою збереження здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності

 

                  Леонова Наталья Анатоліївна,

вчитель початкових класів, вища категорія

 Плаксина Зінаїда Василівна,

вчитель початкових класів, вища категорія   

ЗОШ №14     

Комунарський район

 

71

Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови у початкових класах

Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови у початкових класах

 

Білка Ірина Михайлівна,

вчитель англійської мови. спеціаліст вищої категорії,

«старший вчитель»  

ЗОШ №23     

Комунарський район

 

72

Розвиток пізнавальної діяльності молодших школярів

Розвиток пізнавальної діяльності молодших школярів

 

Чернецька Алла Анатоліївна,

 вчитель початкових класів, спеціаліст I категорії

  

ЗОШ №23     

Комунарський район

 

73

Робота з папером на уроках трудового навчання в початкових класах

Робота з папером на уроках трудового навчання в початкових класах

 

Федосова Ольга Вячеславівна,

вчитель початкових класівперша кваліфікаційна категорія  

ЗОШ №38     

Комунарський район

74 

Розвиток рефлексії молодшого школяра

Розвиток рефлексії молодшого школяра

 

Силенко Інна Дмитрівна,

вчитель початкових класів та вихователь групи подовженого дня, спеціаліст, «старший учитель»

  

ЗНВК №70     

Комунарський район

 75

Застосування прийому кодування орфограм під час роботи над помилками у початкових класах 

Застосування прийому кодування орфограм під час роботи над помилками у початкових класах 

 

Вітко Наталя Петрівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст I категорії   

ЗОШ №80     

Комунарський район

 76

Екологічне виховання дітей із ЗПР на основі проектно-дослідницької діяльності 

Екологічне виховання дітей із ЗПР на основі проектно-дослідницької діяльності

 

Зінченко Жанна Іванівна,

учитель початкових класів вищої категорії

  

ЗОШ №80     

Комунарський район

 77

Педагогічна майстерня вчителів початкових класів

Педагогічна майстерня вчителів початкових класів

 

Кондуфорова Вікторія Олександрівна,

вчитель початкових класів, вища педагогічна категорія

    

ЗОШ №84     

Комунарський район

 78

Розвиток мовленнєвої компетентності учнів молодших класів

Розвиток мовленнєвої компетентності учнів молодших класів

 

Кириллова Ольга Вікторівна,

вчитель, ІІ кваліфікаційна категорія  

  

ЗОШ №84     

Комунарський район

 79

Шляхи удосконалення техніки читання в початкових класах

Шляхи удосконалення техніки читання в початкових класах

 

Денисенко Галина Василівна,

вчитель початкових класів, вища категорія  

  

ЗОШ №88     

Комунарський район

80 

Розвиток логічного мислення в учнів початкових класів

Розвиток логічного мислення в учнів початкових класів

 

Курочка Яна Сергіївна,

вчитель початкових класів II категорії  

  

ЗОШ №88     

Комунарський район

81-120

 81

Використання інтерактивних технологій навчання на уроках математики в початкових класах

Використання інтерактивних технологій навчання на уроках математики в початкових класах

 

Проскуркіна Інна Миколаївна,

вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, старший вчитель  

ЗОШ №88     

Комунарський район

 82

Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій

Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій

 

Колюк  Надія Іванівна,

вчитель початкових класів  спеціаліст «Вищої категорії»  

ЗОШ №88     

Комунарський район

 83

Формування компетентностей учнів початкових класів при використанні різнорівневих завдань

Формування компетентностей учнів початкових класів при використанні різнорівневих завдань

 

Похващева Ніна Іванівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст 

ЗНВК №90     

Комунарський район

 84

Використання різнорівневих завдань як засіб формування предметних компетентностей учнів початкової школи

Використання різнорівневих завдань як засіб формування предметних компетентностей учнів початкової школи

 

Жадан Алла Василівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії 

ЗНВК №90     

Комунарський район

 85

Формування творчого мислення учнів початкових класів шляхом застосування гурткової роботи в умовах групи продовженого дня

 Формування творчого мислення учнів початкових класів шляхом застосування гурткової роботи в умовах групи продовженого дня

 

Немченко Олена Сергіївна,

вихователь ГПД, спеціаліст другої категорії   

ЗГ №107     

Комунарський район

 86

Планування і проведення самопідготовки у нетрадиційних формах

 Планування і проведення самопідготовки у нетрадиційних формах

 

Петрова Анжела Олександрівна,

вихователь ГПД, спеціаліст другої категорії 

  

ЗГ №107     

Комунарський район

 86

Інноваційний підхід у навчанні учнів через впровадження інтерактивних технологій на уроках математики

Інноваційний підхід у навчанні учнів через впровадження інтерактивних технологій на уроках математики

 

Шаган Світлана Іванівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель   

ЗГ №107     

Комунарський район

 87

Метод проектів як шлях до реалізації міжпредметної інтеграції в початковій школі

Метод проектів як шлях до реалізації міжпредметної інтеграції в початковій школі

 

Власова Оксана Григорівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії

Сірченко Наталія Дмитрівна,

                                    вчитель трудового навчання, спеціаліст І категорії 

ЗЗШ №21     

Заводський район

88

Проектна діяльність з краєзнавства як один із шляхів реалізації Концепції національно-патріотичного виховання

Проектна діяльність з краєзнавства як один із шляхів реалізації Концепції національно-патріотичного виховання

 

Третяк Наталя Євгенівна,

                                 вчитель початкових класів , «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист» 

ЗЗШ №75     

Заводський район

89

Екологічна грамотність та збереження здоров’я молодших школярів в умовах нової української школи  

Екологічна грамотність та збереження здоров’я молодших школярів в умовах нової української школи

 

Развицька Тетяна  Іванівна,

вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», звання «вчитель-методист» 

ЗСШФК № 18     

Шевченківський район

90

Інноваційні підходи до формування читацької компетентності учнів початкової школи як базової складової комунікативної і пізнавальної компетентностей

Інноваційні підходи до формування читацької компетентності учнів початкової школи як базової складової комунікативної і пізнавальної компетентностей

 

Шелепова Лариса Іванівна,

                                   вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, 

                                   старший вчитель 

ЗГ №46      

Заводський район

91

Формування комунікативної та читацької компетентностей учнів шляхом використання ігрових технологій навчання на уроках літературного читання

Формування комунікативної та читацької компетентностей учнів шляхом використання ігрових технологій навчання на уроках літературного читання

 

Мітіна Наталія Григорівна,

                                   вчитель початкових класів, «спеціаліст», «старший вчитель» 

ЗЗШ № 85      

Заводський район

92

Формування ключових компетентностей молодших школярів шляхом використання елементів педагогічних інновацій

Формування ключових компетентностей молодших школярів шляхом використання елементів педагогічних інновацій

 

Білошапка Тетяна Іванівна,

                                вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист 

ЗНВК № 67      

Заводський район

93

Чи стане урок цікавим для дітей? (Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу в початковій школі)

Чи стане урок цікавим для дітей? (Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу в початковій школі)

 

Вєтрова Тетяна Ігорівна

                                вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», «вчитель-методист»  

ЗЗШ № 85      

Заводський район

94

Лепбук як результат проектно-дослідницької діяльності молодших школярів

Лепбук як результат проектно-дослідницької діяльності молодших школярів

 

Поліщук Наталія Миколаївна,

вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії 

  

ЗНВК № 13      

Заводський район

95

Робота над розвитком читацької компетентності з урахуванням психологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку

 

Робота над розвитком читацької компетентності з урахуванням психологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку

 

                               Шошина Катерина Сергіївна,

                                   вчитель початкових класів, спеціаліст    

Барвинок      

Заводський район

96

Квест - технологія як один із засобів активізації самостійної діяльності учнів початкових класів  

Квест - технологія як один із засобів активізації самостійної діяльності учнів початкових класів

 

Шадара Вікторія Анатоліївна,

учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель   

ЗГ № 93     

Шевченківський район

97

Система педагогічного супроводу розробки та реалізації індивідуальної траєкторії успіху молодшого школяра  

Система педагогічного супроводу розробки та реалізації індивідуальної траєкторії успіху молодшого школяра

 

Шкреба Інна Валентинівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії   

ЗЗШ № 12     

Шевченківський район

98

Впровадження гуманно-особистісного підходу в навчання та виховання молодших школярів в умовах модернізації початкової освіти  

Впровадження гуманно-особис-тісного підходу в навчання та виховання молодших школярів в умовах модернізації початкової освіти

 

Єременко Ірина Володимирівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії    

ЗЗШ № 12     

Шевченківський район

 99

Використання засобів педагогіки народознавства у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи

Використання засобів педагогіки народознавства у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи

 

Атанова Лідія Миколаївна,

                                вчитель початкових класів, спеціаліст  вищої категорії, вчитель-методист   

ЗЗШ № 33     

Заводський район

100

Формування в учнів здоров’язберігаючої компетентності, як основи здорового способу життя

Формування в учнів здоров’язберігаючої компетентності, як основи здорового способу життя

 

Трибулкіна Інна Вадимівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст

                               Шкуро Надія Дмитрівна, 

                                 вчитель початкових класів, спеціаліст, старший вчитель   

ЗНВК № 67     

Заводський район

101

Інтерактивні технології навчання як умова розвитку творчих здібностей учнів

Інтерактивні технології навчання як умова розвитку творчих здібностей учнів

 

Болжеларська Людмила Вікторівна,

   вчитель початкових класів,  І категорії                                               

   

ЗНЗ № 78     

Вознесенівський район

102

Використання інноваційних методів на уроках математики

 

Використання інноваційних методів на уроках математики

 

Бузган Ольга Юріївна,

вчитель початкових класів, ІІ категорія                                            

   

ЗСШ № 72     

Вознесенівський район

103

Формування виконавського апарату у дітей молодшого шкільного віку на початковому етапі навчання у класі домри

 

Формування виконавського апарату у дітей молодшого шкільного віку на початковому етапі навчання у класі домри

 

                          Буткова Ірина Миколаївна, 

     викладач музики з фаху домри, спеціаліст вищої категорії   

Класичний ліцей     

Вознесенівський район

104

Розвиток компетентності природничих наук і технологій шляхом застосування активних методів навчання та впровадження елементів проектної діяльності в початковій школі

 

Розвиток компетентності природничих наук і технологій шляхом застосування активних методів навчання та впровадження елементів проектної діяльності в початковій школі

 

                              Косарєва Вікторія Олександрівна

                                вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», старший вчитель;

                              Леоненко Юлія Анатоліївна,

                                 вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», старший вчитель;

                              Фаустова Ірина Володимирівна,

                                 вчитель початкових класів, «спеціаліст першої категорії»;

                               Сатаєва Ольга Володимирівна,

                                  вчитель початкових класів, «спеціаліст першої категорії»;

                               Огоцька ЖаннаМиколаївна,

                                 вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»;

                               Романенко Ольга Миколаївна,

                                  вчитель початкових класів, «спеціаліст», старший вчитель;

                               Турлюн Тетяна Миколаївна,

                                  вчитель початкових класів, «спеціаліст першої категорії»;

                               Іщук Яна Василівна,

                                 вчитель початкових класів, «спеціаліст другої категорії»

Гімназія №27     

Вознесенівський район

105

Розвиток навичок колективної проектно - дослідницької діяльності в умовах навчально - виховного процесу

 

Розвиток навичок колективної проектно - дослідницької діяльності в умовах навчально - виховного процесу  

 

Двигун Ольга Олександрівна,

вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, «вчитель – методист»   

Гімназія №28    

Вознесенівський район

106

Впровадження освітніх технологій щодо підвищення ефективності розвитку критичного мислення в процесі формування понять геометричної складової  з урахуванням вимог концепції Нової української школи

 

Впровадження освітніх технологій щодо підвищення ефективності розвитку критичного мислення в процесі формування понять геометричної складової  з урахуванням вимог концепції Нової української школи

 

                                Дубіна Оксана Анатоліївна,

                                заступник директора з НВР,

                                спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист (теоретичне обґрунтування);

                                 Готовкіна Галина Іванівна,

                                  вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;

                                Кищик Ольга Євгенівна,

                                 вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії;

                                 Круглицька Лідія Петрівна,

                                 вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист;

                                Субота Олена Михайлівна,

                                вчитель початкових класів, спеціаліст, старший учитель( практичне наповнення).   

Контакт  

Вознесенівський район

107

Реалізація змістової лінії «Сюжетні задачі» на етапі створення стандартів Нової української школи ( за програмою С.О. Скворцової, О.В. Онопрієнко)

 

Реалізація змістової лінії «Сюжетні задачі» на етапі створення стандартів Нової української школи ( за програмою С.О. Скворцової, О.В. Онопрієнко)

 

Корольова Людмила Михайлівна,

заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист 

Класичний ліцей

Вознесенівський район

108

Формування пізнавальної активності учнів початкових класів засобами групових технологій навчання

 

Формування пізнавальної активності учнів початкових класів засобами групових технологій навчання

 

Момот Тетяна Миколаївна,

учитель початкових класів,   вчитель      другої категорії 

ЗНЗ №78

Вознесенівський район

109

Використання  здоров`язберігаючих   технологій в інклюзивному класі початкової ланки

 

Використання  здоров`язберігаючих   технологій в інклюзивному класі початкової ланки

 

Машира Марина Олександрівна,

 вчитель початкових класів 

ЗНВК №41

Вознесенівський район

110

Застосування технології інтелект-карт в системі реалізації діяльнісного підходу навчання молодших школярів

 

Застосування технології інтелект-карт в системі реалізації діяльнісного підходу навчання молодших школярів

 

Муращенко Олена Валентинівна,

    вчитель початкових класів, вчитель-методист 

Класичний ліцей

Вознесенівський район

111

Активізація пізнавальної самостійності учнів початкових класів засобами інноваційних технологій

 

Активізація пізнавальної самостійності учнів початкових класів засобами інноваційних технологій

 

     Попович Яна Володимирівна

      учитель початкових класів,  спеціаліст першої категорії 

ЗНЗ №78

Вознесенівський район

112

Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення  навчальних предметів початкової школи

 

Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення  навчальних предметів початкової школи

 

    Вангельєва Ірина Миколаївна,

    вчитель початкових класів, спеціаліст другої категорії 

ОСНОВА

Вознесенівський район

113

Використання методів розвитку критичного мислення та формування в учнів компетентності вчитися впродовж життя в адаптивному освітньому просторі на уроках української мови у початковій школі

 

Використання методів розвитку критичного мислення та формування в учнів компетентності вчитися впродовж життя в адаптивному освітньому просторі на уроках української мови у початковій школі

 

    Жучкова Олена Миколаївна,

     вчитель початкових класів, спеціаліст першої категорії 

ОСНОВА

Вознесенівський район

114

Формування у молодших школярів компетентностей самоосвіти та саморозвитку засобами інноваційних технологій

 

Формування у молодших школярів компетентностей самоосвіти та саморозвитку засобами інноваційних технологій

 

    Русінова Світлана Вікторівна, 

     учитель початкових класів спеціаліст вищої категорії 

ЗНЗ№78

Вознесенівський район

 

115

Впровадження проектних днів в початковій школі

 

Впровадження проектних днів в початковій школі

 

Чепурна Оксана Олександрівна ,

                               вчитель початкових класів, спеціаліст 

ЗНВК№41

Вознесенівський район

 116

Формування позитивної мотивації до навчального співробітництва через групові  форми роботи на уроках  в початковій школі

 

Формування позитивної мотивації до навчального співробітництва через групові  форми роботи на уроках  в початковій школі

 

                Кудіна Ірина Анатоліївна,

                вчитель початкових класів 

                Коломоєц Аліна Віталіївна,

                вчитель початкових класів

                Данилюк Марія Михайлівна,

                вчитель початкових класів 

ЗНЗ№94

Вознесенівський район